Tillbaka igen

Nu har jag bestämt mig, ska börja blogga igen på den här bloggen. De kommer troligen inte bli daglig uppdatering men jag ska försöka uppdatera en del. Detta gör jag mest för att kunna kolla tillbaka om några år. 
 
Kan börja med att säga att min måndag har varit bra för att vara en måndag. Jag och tre till från klassen var på en föreläsning där en av pratarna var prins Daniel. Inte varje dag man får se honom i luleå. De var en väldigt bra 2 timmars föreläsning och väldigt kul att för första gången få se honom. När skoldagen var slut drog jag ett tag på gymmet innan jag blev upphämtad av pappa. Åt middag, gjorde nästa klart min jobbiga färguppgift och sedan avslutade kvällen med ett roligt talang avsnitt. Sista deltagaren friade till sin fru. Det var otroligt vacker, tårarna kom från många håll, blåde juryn, publiken och säkert flera i soffan hos tittarna, och såklart från mitt håll. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0