Tolfte september

Anledningen till varför jag bara har lagt ut bilder och inte skrivit något är för att inget roligt har hänt. Har varit på skolan i stort sett hela dagarna och efter skolan har jag pluggat, varit med josefin eller tränat. Har egentligen inte heller nu så mycket och säga. Idol håller på så det har jag sett varje måndag, tisdag och onsdag. Kunde inte hålla mig för tårarna igår när jag såg alla som kom vidare och fick lämna. Blir så lycklig för deras skull och såklart ledsen för drömmar som krossas. Mina favoriter är såklart snygg Kevin och gulliga Sandra. 
 
Till helgen har jag inga speciellt planer förutom att jag, mamma och pappa ska fara en sväng till ikea på söndag. Blir lite inköp till mitt rum som jag ska fixa till igen. Tycker verkligen om att få nya möbler och göra om i rummet. Undrar hur mycket det kommer bli när jag flyttar hemifrån, haha! 

Puss och kram på er, hoppas ni får en fortsatt bra kväll!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0