Sista september

Min sista måndags sovmorgon var idag och självklart skulle jag försova mig till nio. Fick stressa på morgonen för att hinna till bussen, vilket jag hann. Tycker det är väldigt synd att sovmornarna på måndagarna ska försvinna så att människorna längre bort ska hinna komma hem och göra andra saker t.ex. plugga. Vi kommer nu sluta halv 4 istället för klockan 5. Dock skönt så jag hinner till gymmet efter, men ändå ganska trist för jag tycker om att sova länge. Måndagarna blir snäppet bättre med sovmorgon också.
 
Förutom det så rullar livet på. Har nyligen skaffat mig ett par nya fina högtalare som jag är mycket nöjd med. Tycker om att skaffa mig fina dyra saker för min sommarlön, istället för små saker som ex. kläder och mat. Det har dock gått lite till det men inte så mycket. Något mer jag har  skaffat mig är en fin tunn dunjacka som är väldigt skön och varm nu när det börjar bli kallt ute. Vintern börjar nu närma sig, imorgon är det oktober. Om tre månader är det 2014. Tänk vad detta året har gått fort. Det känns som att de var nyss nyår. Det här året har hänt olika saker. Saker jag är nöjd med men även saker jag inte är stolt över. Så det kommer bli riktigt skönt med ett nytt år. De året kommer jag äntligen bli arton, avsluta min sista engelska lektion och matte lektion på hela gymnasiet, börja trean och massa mer. Jag längtar. Det känns som att 2014 kanske blir ett bra år. Hoppas inte för mycket, för jag vet hur besviken jag annars kommer bli. 

Nu ska jag sluta skriva och gå och borsta tänderna innan jag lägger mig i sängen, godnatt! ♥

 

Kommentarer
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Puss på dig Linda ♥♥♥ jag och hevi saknar dig!

Svar: Jag saknar er också!! ♥♥♥
enlugnaremage.blogg.se

2013-09-30 @ 22:11:40
URL: http://neapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0