På bättringsvägar

Blev en sväng till vårdcentralen idag. Mina halsmandlar är uppsvulda och gör mycket ont. Trodde ett tag att jag hade fått halsfluss, men inte det som tur är. Det var bara vanliga virusblåsor. Känner mig även mycket piggare idag till skillnad från de tidigare dagarna. Låg då bara i soffan och sov, åt knappt något heller. Idag har fått i mig käk, åt nyss goda plättar som mamma gjorde och har gjort mer saker och inte bara legat i soffan. Nu när jag äntligen känner mig lite piggare ska jag försöka göra bort lite plugg som jag har missat när jag har varit sjuk.
 
På måndag blir det skola igen, jag längtar. Inte längtar till lektionerna men att få börja göra något på dagarna och träffa mina kära vänner igen. Det har varit så segt att bara legat i soffan hela dagarna och inte gjort ett skit. 

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0