Första snön

Vintern börjar närma sig sakta mig säkert. Det blir kyligare ute och idag kom första snön. Den smälte dock på märken, men den kom. Jag såg inte det utan endast hörde av människor. Jag vill att det ska komma snö på märken, det är mysigt de första månaderna sen blir det bara jobbigt efter nyår. 
 
Idag hade jag en lång och skön sovmorgon till klockan tolv. Hade verken foto eller engelska på morgonen. Så igår drog jag till Linus direkt efter skolan och spenderade natten där med honom, det var mysigt. Jag slutade precis så ska strax dra mig iväg till Emmas jobb sen ska jag åka hem. Ikväll blir det äntligen buggträning, var inte förra gången pga att jag var sjuk så ikväll blir det äntligen buggträning igen. 

 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0