En av mina bästa dagar

Gårdagen kunde inte ha blivit bättre. Jag är så sjukt lycklig. Jag kommer alltid komma ihåg denna dag.

Lördag den 12 oktober fick jag äntligen se Robin igen. När han kom igenom folkmassan och gick till scenen blev jag varm och tårarna börja komma. Jag var så lycklig, jag kunde inte tro det var sant. Efter tre månader fick jag äntligen se han igen. Han röst, hans stil, HAN. Allting är så perfekt.
 
Jag njöt så mycket jag bara kunde och kände mig lycklig. Efter många underbara låtar var det tyvärr slut. När jag och Josefin skulle gå tillbaka såg jag han gå upp för en trappa. Jag stannade där tills han kom ner och när han kom ner frågade jag honom "Robin kan jag få ta ett foto med dig". Tyvärr hade han brottom för han skulle börja skriva autografer. Men jag gav inte upp hoppet. Jag väntade. Efter en del väntan gick jag till kön. Jag ville verkligen träffa honom. Jag köpte mig hans singel You och ställde mig i kön. När jag kom fram till honom frågade han vad jag hette och efter det även efternamn. När jag sa mitt efternamn sa han "jag känner igen dig, du brukar skriva mycket (twitter). Vi tog lite foton och han sa "jag måste ha en ordentlig kram". Medans vi kramades sa han att han tyckte om mig och jag sa såklart jag tycker om dig med. Vi tog något foto till och kramades om igen. När jag skulle gå började han fråga hur dagen har varit och att det är fint väder här i luleå, det sista han sa "ha en fortsatt bra dag". Sedan kramade jag om honom snabbt igen innan vi gick ner från scenen.

Jag kan fortfarande inte förstå detta. Allting var som en dröm. Det var helt magiskt. Att han kände igen mig, att han kramade om mig, att han berättade att han tyckte om mig och framför allt jag fick träffa honom och inte bara se honom.
 
Jag är så oerhört lycklig att den här dagen kom 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0