3 oktober

Imorgon är det fredag. Känns som det nyss var fredag, veckan har gått så fort. Mitt humör har varit på topp varje dag och dagarna har gått lite fortare denna vecka. Det har hänt så roliga saker den här veckan, Robin har rt min tweet för första gången, han har meddelat när han släpper sin musikvideo och igår fick jag veta att han kommer till luleå nästa lördag. Självklart har det hänt andra roliga saker, men detta var just det roligaste.
 
Den här dagen har även gått väldigt fort. Gjort ett psykologiprov som gick helt okej och ett matteprov som faktiskt gick bra. Slutet av lektionen hade vi idrott. Vi har börjat vara på inpuls vilket är väldigt bra för jag tycker om att gymma och inte spela fotboll eller basket på idrotten. Det blir mycket mer enskilt idrottpass. 

Ska nu plocka fram matteboken och lägga mig i sängen och göra några tal. 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0