-

Håller på med en ny blogg som jag kommer lägga upp till veckan. Får se om jag stannar kvar på den här bloggen också eller om jag endast använder min nya blogg. Min nya blogg kommer bli mestadels foto och olika tips, lite text om min vardag, men inte mycket isf.

Nu är det i alla fall höstlov, skönt. Blir dock inget pluggfri lov. Har historia att göra, en tredje animerad film som jag började på i fredags när nittio procent av min klass inte var färdiga med sin första film i fredags när de skulle redovisa och en engelska uppgift. Ganska surt att hålla på med sånt här på lovet, även surt att ja skulle bli sjuk precis på lovet. Min röst är inte ok än och ja hostar en del. 

 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0