Två par nya skor

Idag gjorde jag äntligen bort de två sista delarna av engelska nationella och det gick bättre än vad jag hade tänkt mig. I nian blev jag sur och skrev ingenting, nu i år svarade jag nästan på allt. Lämnade bara en liten uppgift och sista pappret för jag fattade ändå ingenting. Hör delen gick mindre bra men hoppas på det bästa. Efter allt var klart slutade vi (vid elva tiden). Gick runt på stan ett tag innan jag tog bussen hem. Hittade ett par vita skor till mamma som hon sa att jag skulle köpa och 2 par skor till mig. Fick även med mig en tröja från gina tricot. När jag kom hem åt jag lite lunch och pluggade. Efter middagen for vi till mormor och morfar ett tag sen resten av kvällen har jag pluggat och städat till lite i rummet. 

 
När jag skulle fota tröjan tog batteriet precis slut, så typiskt...
Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad fina dom vita ballerina skorna var! Vart köpte du dom? Letar som en tok efter sådana.
(Svara på min blogg, tack!)

2013-05-22 @ 20:32:36
URL: http://goldenponys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0