Oturen

Tycker jag har haft en hel del otur på den senaste tiden. Förra veckan hackade en min facebook och hotmail, denna veckan har min skoldator helt gått sönder så nu är den på lagning (har just nu pappas), sen har lite mer saker hänt som jag inte nämner här. Hoppas det vänder snart så jag får tur. Eftersom jag inte har kunnat blogga så skriver jag nu istället vad som har hänt.

Valborg: Spenderade denna dag med Josefin. Vi åt en god kycklingpaj, åt scones med nutella och banan (prova det är godare än vad de låter), sen lite godis. Samtidigt vi gotta oss såg vi filmen "what to expect" som var bra, men inte jättebra. 
 
Första maj: Vid elva tiden for jag hem från Josefin för jag skulle följa med och kolla där min syster Malin ska ha bröllop. Vi möblerade borden (okej, jag kolla de gjorde allt), för att kolla så allt skulle bli bra. Efter det for vi snabbt hem till mig för att skriva ut lite papper innan vi drog vidare till henne. Där var även min andra syrra Hanna som även var med och möblerade i lokalen. Hos Malin fixade vi lite saker till bröllopet och pratade en hel del om det. Blev även att äta middag där. Sedan cyklade jag hem. På kvällen gick jag en drygt halvtimmes promenad, duschade och sedan slutade jag kvällen med gossip girl.
 
Idag var det skola precis som vanligt. På lunchen blev det max mat med Linnéa, Evelina och Julia. Direkt när ja kom hem cyklade jag och Emma och kollade vad frisören här jag bor kostade, vilket inte var så dyrt. Så om ett tag blir det att slinga håret guldblont eller göra dip dye. Resten av denna dag ska jag plugga en hel del och om orken finns ska jag träna lite.

Instagram bilder från i tisdags:
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0