Onsdag

Idag mår jag mycket bättre. Rösten är tillbaka, jag är piggare men är fortfarande lite tät i näsan. Skola idag precis som vanligt förutom att vi slutade halv 3 istället för fyra. Direkt efter skolan gick jag, Evenlina och Linnéa till kulturens hus och lånade böcker innan vi for hem till mig. När vi kom hem till mig gjorde vi tacos och sedan gjorde vi lite plugg, men den mesta tiden blev snack. Efter de for har jag kollat runt på datorn och sett tv.  Ska nu gå och borsta tänderna innan jag lägger mig i sängen och ser gossip girl.

Kommentarer
Postat av: Sara ❤

sv: Säsong 1 :)

Svar: okej, har du sett det förut? :)
enlugnaremage.blogg.se

2013-05-09 @ 21:48:09
URL: http://saraoftheworld.blogg.se/
Postat av: Sa

sv: Neej faktiskt inte haha :) har du?

Svar: Nä, är själv på 6 säsongen :)
enlugnaremage.blogg.se

2013-05-11 @ 10:44:51
URL: http://saraoftheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0