Ny hårfärg

Inte länge kvar till sommarlov nu, så underbart skönt!!! Idag hade vi orientering på morgonen, det gick inte så bra för mig och Josefin. När vi skulle fara till pontus för att duscha mötte vi på en polis som visslade åt oss och sa "man får inte skjutsa, bara barn". Det var första gången någon har sagt till att man inte får skjutsa, förstår faktiskt inte varför man får skjutsa äldre utan bara barn. Om du vet varför kommentera är nyfiken! Resten av dagen hade vi två historie pass sen for jag till frisören och slingade håret guld blont. Annars idag har jag gjort klart svenskan och börjat på min engelska bokrecension.

Imorgon är jag ledig hela dagen för vi skulle ändå bara ha haft en lektion. Även fast vi är lediga ska jag försöka komma upp imorgon för har en del att göra.
Kommentarer
Postat av: Z

jag gissar på att inget svar är lika med ett ja, på om du hookar.

Svar: om de är viktigt för dig att veta så Nej de gör ja inte
enlugnaremage.blogg.se

2013-05-31 @ 19:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0