Måndag

Idag blev det ett litet träningspass på morgonen när jag tog cykeln till skolan( 5-6 km). När jag kom till skolan gjorde jag mattenationella muntligt som gick helt okej, skönt att en del är borta. Imorgon blir det de sista 3 delarna sen är alla nationella proven borta. Efter lunchen på media samhälls och kommunikation lektionen jobbar vi om internet och bestämde oss för att prova på att inte använda dator, tv eller telefon på 24 timmar. Imorgon kommer jag inte använda något av det till onsdag efter lunch. Själv tycker jag det ska bli väldigt intressant hur jag kommer vara de 24 h och vad jag kommer göra. Fick redan ångest idag när vi bestämde att vi skulle ha det. Hoppas det går bra, berättar på onsdag hur det har gått när jag får använda datorn igen. 
 
En bild från i helgen i karlstad 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0