Bilder från SM i Karlstad

Eftersom jag aldrig har orkar ladda över mina bilder från sm dag 1 i Karlstad från hårddisken så börjar jag med dag 2 och kör lite omvänt, men de får duga.

Dag 2 var de endast final och det var grymt roligt att se på. Fick även se Torny  let's dance och den andra killen som jag inte minns namnet på som också är från samma program. Torny och den andra killen var två av domarna för 10 dansarna som var väldigt duktiga. I de andra dansarna som lindy,bugg, rock osv var de andra domare.

Anna och Jacob - 2:a (från min förening)

1:a i dubbelbugg
Ett par från 10 dansarna
Benjamin och Angelica - 1:a i bugg
Rock

Torny

De var några bilder från dag 2 i Karlstad. Nu när jag ändå bloggar kan jag berätta snabbt om mina två dagar när jag inte har bloggat. Igår var jag ledig för jag hade ändå bara en lektion. Josefin kom hit, vi sola och sen köpte blommor till min lärare. Idag var de skola som vanligt sedan följde Linnea hem till mig. Vi pluggade och åt middag innan vi drog till min lärare Anna där hela klassen var. Vi umgicks, fikade, skojade som barn i lekparken, sedan spelade ett spel innan alla for hem.

Imorgon far ja iväg till boden till Linnea och grillar med andra tjejer från klassen, kulkul!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0