27 maj

Måndag är en dag som brukar kännas seg och trött. Den här dagen har faktiskt gått fort och jag har varit på bra humör, förutom på media samhälls produktionen då jag vill skrika och gråta samtidigt. Som tur var så slutade vi direkt efter den lektionen och jag blev på bättre humör när jag och josefin gick runt på stan, sen till storheden. Fick med mig en leksak till min hund som han fick i present idag och så köpte vi en glass, mums! På kvällen har jag sett tv, pluggat och lekt lite med hunden. Ska nu fixa mig sen lägga mig i sängen och läsa.

Imorgon händer en sak som jag berättar sen på kvällen! hihihi

Grattis älsklingen min! ♥
Kommentarer
Postat av: mergimtare ♛

Heejsan! Vilken fin blogg du har. Skulle du vilja göra ett bloglovinbyte? ❤

2013-05-28 @ 07:22:24
URL: http://meegiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0