22 maj

Tillbaka igen efter att inte haft telefon, dator eller tv på mer än 24 timmar. Att vara utan det och leva ett "gammaldagsl liv" har varit helt okej men ändå väldigt skönt. Fick mer tid att göra andra saker till skillnad från när jag använder dator (som ex nu).  Igår när jag inte hade något av det gjorde jag 3 mattenationella prov som gick helt okej. Efter att äntligen ha gjort klart alla nationella proven gick jag och Josefin in till stan och kollade runt på kläder innan vi for hem till mig och hämtade träningskläder, sedan iväg in till inpuls och gymmade. När jag kom hem åt jag snabbt innan jag och Emma gick på en liten promenad. Resten av kvällen läste jag ut min engelska bok tills jag somnade.

Idag hade vi estetisk kommunikation på morgonen och efter lunch på msk starta jag min telefon igen. Trodde inte att något hade hänt men det hade det, några sms, twitter och älskade snapchat. Direkt efter skolan for jag, Evelina, Julia och Josefin in till stan och köpte milkshake på blågåsen, förutom Evelina som köpte en slash. Efter det gick jag och Josefin runt på stan innan jag for hem. Ska nu plugga en hel del innan jag går på en promenad med emma.
 
Fick också tillbaka min skoldator (haft en lånedator i flera veckor) så nu har jag absolut inga bilder på datorn. Men till veckan kommer jag ladda upp bilderna från karlstad och lägga upp några här.

Idag gjorde Josefinden här fina bilden på mig på estet lektionen imorse. Vad tycker ni?
        
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0