Onsdag

Dagens outfit och ett par svarta jeans. På bilden är de blåa, det är för att jag tog den i måndags. 
 
För en gångs skull har jag inte frysit idag speciellt mycket idag, mest på slutet av dagen. Förutom det har dagen gått rätt så fort idag. Hade estet kommunikation på morgonen och gjorde klart mitt sista tryck. Efter det gick vi genom snöstormen till brygget för att få mat i oss. Lunchkorv stod på menyn och det funkade. Resten av dagen har jag lyssnat på hur man skrivet ett cv, personligt brev m.m. börjat med stumfilm på media samhälls kommunikationen och sen redovisat på engelskan. Vi fick sluta en halvtimme tidigare och efter vi slutade hämtade mamma upp mig. Åt köper sallad när jag kom hem och sedan pluggade jag som ett tok. Ska fortsätta plugga samhälls har en hel del kvar. Juste har svenska också.... Vad jag gör ens här? 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0