Köket är inte min plats

Godmorgon! Vaknade vid nio tiden och då steg jag direkt upp. Var hur sugen som helst på plättar så började steka. Men sen insåg jag att jag i köket är inte min grej när jag fick se reslutatet. Jag undrar faktiskt hur jag ska klara mig i framtiden, får helt enkelt skaffa mig en kille som är bra på att laga mat haha! Efter mitt misslyckande med plättarna kokade jag istället nudlar som blev lika bra som vanligt. 

Den här dagen har strålande fint väder. Funderar på att ta en långpromenad med hunden senare idag och träna lite här hemma. Men först måste kameran laddas klart. Lite senare idag blir det att åka till min syrra (Malin) och käka middag.  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0