FREDAG

Nu är det äntligen fredag. Veckan har gått både långsamt och fort. Har varit en del plugg den här veckan så det ska bli skönt med helg. Idag på morgonen hade vi samhällsprov som gick bra men hann inte skriva klart hela så ska fortsätta med provet på torsdag. Efter det gick jag och Amanda till dagobert och åt. Blev en kycklingmacka och en kaka efter det, mums! Historia sista lektionen som gick bra. Hann klart med allt så slipper jobba med något i helgen. Gick till gymmet efter skolan och körde överkropp, sedan blev jag hämtat av pappa. Har fått i mig mat, duschat och nu sitter jag i sängen och gör inte speciellt mycket. Ikväll blir det att bara ta det lugnt, är så trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0