En seg onsdag

Ojdå, här var det inte skrivet på hela dagen för jag har haft så mycket att göra. Haft en otroligt lång dag idag på skolan, timmarna och minuterna har känts som år. Direkt efter skolan åkte jag till b-gården för att friträna lite lätt och kolla när han tränade lite med en annan. Kom hem vid sex tiden då åt jag middag snabbt innan jag prommerade hem till Hanna. Fick hjälp med matten så nu är den klar, skönt! Hade aldrig klarat av den utan hennes hjälp. När jag kom hem såg jag The Reality Show och tog det bara lugnt. Ska nu hoppa in i duschen och borsta tänderna innan jag ser Gossip Girl och sen sover. Godnatt! 

Så himla sant och roligt! Kolla om ni inte har sett den. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0