Tjejkväll

Igår hade ja tjejkväll hemma hos mig med Evelina, Josefin och Linnéa. Ja fick fina presenter och vi åt god mat, såg på en bra film och körde de roliga spelet sanning och konsekvens. Idag på morgonen sa ja hejdå till Linnéa som var tvungen att fara vid halv 10. Efter det gick jag på en 4 km promenad innan frukosten medans de andra sov som var hur skönt som helst! Lite senare på dagen när alla hade åkt följde jag med mamma och hämta min syrra Malin och hennes kille Johannes från flygplatsen som har varit i stockholm över helgen. Resten av dagen har jag inte gjort speciellt mycket. Ska snart krypa ner i sängen och sova, godnatt!♥

 
Kommentarer
Postat av: Evelina

Det var sjukt kul! vi måste göra det igen nån gång =)

Svar: jaa det måste vi verkligen :)
enlugnaremage.blogg.se

2013-06-16 @ 23:49:10
URL: http://evelinashansson.blogg.se
Postat av: Julia Löfgren

Hur gammal är du? Och vilken kamera använder du? Dina foton är ju för fina!! :D

Svar: aw tack! Ja fyller 17 om 3 dagar och ja använder sony alpha a 37 :)
enlugnaremage.blogg.se

2013-06-17 @ 13:01:48
URL: http://jullelof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0