Möhippa

I lördags hade min storasyster Malin möhippa som jag och några till hade ordnat!...

Det började med att vi gick runt på stan och stoppade upp lappar innan Malin kom in till hamnen. När hon kom in till stan trodde hon skulle åka till en ö med Klara, men så blev det inte. Klara visade en lapp och gick in till rödakorset där hon såg ännu en till lapp. 

På rödakorset skulle Malin hitta sin bröllopsoutfit från topp till tå på femton minuter för 200 kr. 
När hon hade hittat sin bröllopsoutfit skålade vi. Efter det gick vi in till stan och där fick hon uppdrag som hon skulle klara och för varje uppdrag fick hon en liten shot. De var bland annat få 5 kalsonglappar, hitta en man som liknar hennes kille om 20 år, fråga hur man stoppar på en blöja, sälja kramar och pussar, med mera. 
Efter ett tag blev det picnic innan vi fortsatte med uppdragen
När uppdragen var klara beställde vi mat och tog med det till en lokal vi hade hyrt. 
När vi hade ätit började alla (förutom jag) fixa sig för bbb. Jag gick runt och fotade innan jag for hem vid halv 10. 
Lördagen var mycket roligt och hoppas min syrra blev nöjd med sin möhippa. Hann även fota henne enskilt och träna lite tills jag ska fota när hon ska gifta sig om 11 dagar. 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
Kommentarer
Postat av: emma

Fin blogg ! kolla gärna in min !

2013-06-10 @ 19:01:17
URL: http://jjaavisst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0