Min helg

 
Fredag for  jag, Josefin, Evelina och Linnéa hem till Linnéa.  Vi grillade, åt gott, spelade kort, skojade på och hade de bra.
Lördag åkte jag Evelina och Josefin hem till Luleå. Jag och Josefin gick runt på stan ett tag innan vi tog bussen till överkalix. När vi kom till Josefin åt vi middag, badade första gången för i år, åkte moppe till ica och hyrde Ego samt köpte gott. På kvällen for jag, Josefin, hennes mamma och hennes lillebror Jacob till ett berg. De var så himla fint där när solen lyste på, såg regn längre bort osv. Dock började de regna så vi fick snabbfota när de var uppehåll.
Söndag var de en regnig dag. Även fast de regna for vi till en gård och kollade på koutsläpp. Vi gick även in i en lagård som stank så vi lukta kossa ett bra tag efter... Där såg vi söta kalvar och en väldigt stor ko som skulle snart föda. Lite senare på kvällen tog vi bussen hem till Luleå.

Min helg har varit mycket rolig. Idag var det den sista skoldagen. Jag gjorde min sista redovisning sen på msk åt vi glass. Efter skolan gick jag och Josefin runt på stan, for in till storheden och efter de gick vi snabbt runt på stan igen. Fick hem två kjolar som jag visar någon annan dag.

Imorgon är de brännbollsturnering sen på onsdag är de avslutning!!!!! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0