Bröllop

Igår var jag tärna på min syster Malin och hennes man Johannes bröllop. Det var så himla fint att det är svårt att förklara med ord. Det var många lyckliga tårar som föll ner för kinden och lyckliga leenden. Efter det hade gift sig blev de fotade innan alla tärnor, marskalkar och brudparet hoppa in i limon och for runt i stan. När vi kom till festhallen blev det vingel innan vi gick in. Kvällen bjöd på fina tal, lekar, god mat, god och fin tårta, och partaj i slutet. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Ida ♥

Åh vad roligt!! och fina bilder och grattis till de :)

Sv: Tusen tack!! :D åh vad roligt, vart?? för jag ska med på rix fm festivalen nämligen! :D jag ska till Växjö! :') kram

2013-06-23 @ 00:20:05
URL: http://photobylove.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0