30 juni

Imorgon börjar jobbet. Ska sommarjobba på ett äldreboende som förhoppningsblir roligt. Har aldrig jobbat på ett äldreboende eller varit inne i ett äldreboende så jag hoppas det blir bra. Idag drog jag till gymmet en och en halvtimme och körde överkropp när jag hade sagt hejdå till Rasmus som for hem. Han var som sagt här från igårkväll till idag. Vi åt en god middag, såg tv och tog det mest lugnt. När ja kom hem åt jag middag sen cyklade ja och mamma för att kolla vars ja skulle jobba så jag inte åker runt som en galning. Lite senare på kvällen gick jag och Emma på en liten promenad och nu ligger ja i min säng. Ska snart borsta tänderna och se lite tvd innan ja sover. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0