13 juni

Jag vet aldrig hur jag ska börja ett inlägg, ja skriver sen suddar jag flera gånger. Det blir aldrig bra. Inte detta heller, men det får duga. Har inte heller bloggat på drygt två dagar för jag har inte haft tid. Igår kom Rasmus till mig, vi gick runt på stan innan vi drog hem till mig. Idag for vi in till stan igen vid två tiden, gick runt lite innan jag drog till inpuls och körde ett skönt ben och rump pass och han for hem. Ska nu måla mina naglar innan jag tar bussen in till stan och möter upp Josefin, därefter blir det att gå förbi hemmakväll innan vi drar till henne. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vågar du inte svara på frågan?

Svar: vågar du inte stå för vem du är?
enlugnaremage.blogg.se

2013-06-14 @ 03:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0