With a heart on fire

Idag var det den sista långa dagen på jobbet. Har jobbat över varje dag till tre och en dag till fyra vilket betyder att imorgon slutar jag elva, vilket är oerhört skönt för då jobbar ja bara tre timmar. En vecka kvar sen har jag sommarlov igen! Direkt efter jobbet for jag in till stan och mötte upp Josefin. Vi gick runt lite innan vi gick till gymmet och körde lite. För mig blev det väldigt lugnt, var så trött så hade ingen ork. När vi var klara med det cyklade vi hem till mig och åt middag innan vi for och doppa oss på en strand nära mig. 

Dagens planer för imorgon: När jag har slutat ska jag snabbt hem sen vid ett, två far jag in till stan. Vid tre tiden har Robin signering, sen vid fyra tiden har Danny signering. Sedan klockan sex börjar rixfm festivalen. Direkt när det är slut far jag och Josefin hem till henne och äter mat, gott och ser på film och taggar till lördag när de är hamnfestival vilket är idag, imorgon och på lördag. 

Godnatt! 
 
för drygt en månad sen
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0