Tisdag

Två dagar av jobbet har gått. Dom två dagarna har gått bra, segt och fort. Jag har en till på samma avdelning också vilket känns bra plus blir det inte lika tråkigt. De här två dagarna har jag diskat, gett de kaffe, packat upp varor, chillat, klippt naglarna på en med mera. Det är väldigt lugnt jobb jag har, den mesta tiden blir att sitta stilla och prata med gammlingarna. Igår kväll var det mulet men varmt så drog ut på en 5 km promenad på kvällen, idag regnar det och blåser och så var jag trött så hoppade träningen idag. Blir nog en sväng till gymmet imorgon istället. 

Ska nu om ett tag lägga mig i soffan framför tv som jag har gjort från jag kom hem. Vädret suger och jag känner mig väldigt trött i kroppen. Blir nog en tidig kväll för mig ikväll, godnatt! ♥

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0