Luleå hamnfestival 2013

Den här helgen har varit så sjukt bra. 
I fredags for jag in till stan direkt efter jobbet och mötte upp Josefin, Linnea och Sofie. Vi gick runt lite innan det var signering. Först var Anton sen klockan tre var Robin. Direkt när jag såg Robin komma ut från hotellet kom tårarna, jag var så himla lycklig att ja äntligen fick se han. När vi äntligen hade kommit fram till efter en lång väntan var allt så svart, ja kunde inte säga någonting förutom ett ynka litet hej. Efter det for jag och Josefin hem till mig och åt lite innan vi drog tillbaka till stan och såg rixfm festivalen.
 
Rixfm festivalen var så bra. När Robin sjöng njöt ja varje lilla sekund som gick. Förstår fortfarande inte att ja har sett Robin och det absolut bästa han har sett MIG! När de var över for vi till Josefin och käkade pizza och gott samtidigt vi såg på the last song. 
 
lördags åkte vi in till stan vid ett och mötte upp Evelina, sen direkt hem till mig. Vi började fixa oss nästan på en gång för kvällen. Sen lite senare drog vi in till stan och hade de super jävla bra. Vi gick runt, såg på zacke, var på något disco och dansade arslet av oss med mera. 

En sammanfattning av luleå hamnfestivalen så har den varit super duper jävla bra. Synd bara att det inte var så bra artister på lördag. Idag är det söndag och imorgon är det jobb som gäller. Sista veckan innan jag får sommarlov ännu en gång till. 

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0