Onsdag den sextonde Januari

 
Idag kom äntligen mina föräldrar hem från Teneriffa har saknat det väldigt mycket! De beställde innan en sminkbox till mig som de hämtade på arlanda innan de åkte hem och fick jag pappas tröja som han hade köpt där borta. Dagen har annars flytit på som vanligt. Har fått ett nytt tangentbord till min skoldator för att min d-knapp hade farit bort.

Nu ska jag plugga till samhälls provet som är imorgon och bara ta det lugnt. Blir ingen träning för min del idag pga plugget. 
Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

Svar: lugnt gillar den jag har nu!
enlugnaremage.blogg.se

2013-01-16 @ 21:55:17
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0