Godnatt

Det blev en bra buggträning idag. Vi fick lära oss några nya turer som var väldigt bra och roligare. Efter det blev det lite friträning och sen hade jag hela salen för mig själv medans jag väntade på mamma och pappa så körde lite själv också. Har nyss duschat och väntar nu på att håret ska torka lite innan jag gör flätor i det. Har börjat ha lockigthår på skolan vilket är bra för då plattar jag inte det eller något. Efter det ska jag se ett avsnitt av min älsklings serie the vampire diaries sen sova.

Godnatt!♥

                                    Damon är klart den snyggaste av alla i the vampire diaries!
Kommentarer
Postat av: Emma

Åh ska snart börja kolla på det (på datorn), vilken sesång och avsnitt e du på? Fin blogg kram:)

Svar: Jag mitten av säsong 2, började i julas med den serien så! :) Tack tack desamma!
Kram! :)
enlugnaremage.blogg.se

2013-01-29 @ 22:04:12
URL: http://www.emmamucibabiic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0