Tjugonde februari

Amanda är här och ska snart se the vampire diaries. Slutade en timme tidigare idag för var klar med tidningen vi höll på med vilket var väldigt skönt. När vi kom hem tog vi det bara det lugnt fram till middagen. Gjort lite historia, grävt och rotat hela min garderob för att hitta tävlingskläder och äntligen hittade jag något. Vi gick också en promenad med hunden till min syrra och sedan till min andra syrra. När vi var tillbaka åt vi lite och sedan fortsatte jag det sista med historian. 

Imorgon är det en väldigt kort dag. Börjar nio på teknikens hus och slutar elva. Resten av dagen blir plugg och friträna en sista gång innan tävling.

Vi är så vacker utan spackel, att du inte kan förstå. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0