Semla och grönt te

Den här kvällen har jag ätit en väldigt god semla, druckit grönt te och pluggat. Jag har sagt till mig själv att jag ska inte äta något sånt men ibland måste man gotta sig. Om man äter bra 80 procent av tiden spelar inte resterande 20 procenten någon roll. Nu på flera veckor har jag inte gått och små ätit, duckigt läsk, ätit vitt bröd med mera.  Amanda sa också idag när hon masserade mig att hon tyckte jag hade fått muskler på armarna och för ett tag sen frågade jag mamma om det har blivit någon skillnad och då sa hon att jag hade fått lite mindre höfter.  Det känns mycket bra men jag är inte nöjd än, verkligen inte! Imorgon efter skolan ska jag på inpuls och träna ben och rumpa. 

Nu ska jag gå och borsta tänderna sen se the vampire diaries.
Godnatt alla fina människor där ute, sköt om er! 

"Om du ser söt ut efter ditt träningspass har du inte tränat tillräckligt hårt!" - Tracy Andersson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0