Helg

Äntligen är det helg. Den här veckan har gått rätt så fort och varit bra. Idag på hålet gymmade jag och då blev det att springa på rullbandet i ungefär 26 minuter. Har också gjort ett historia prov och det gick mer än sämst. Fick hjärnstopp och vet inte alls vad som hände. Men ska göra ett nytt försök på måndag eller till veckan och hoppas på att det går bättre då. När vi slutade gick jag runt på stan med Amanda och försökte hitta kläder till tävlingen. Fick med mig lite saker hem som jag lägger upp senare idag. När jag äntligen var hemma tog jag något och åt sedan såg jag the vampire diaries. Somnade ett tag efter det och vaknade upp att pappa sa att det gick älgar nedanför oss. Tog med mig kameran och promenerade ner i skogen med pappa. 

Två älgar och en älgkalv. 

Bloggen kan låsas ikväll en stund och det är för jag gör om den. Vet inte än hur jag gör men ni ser ju!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0