Första februari

Ny månad och nya äventyr. Idag är det fredag och nu är det helg, underbart! Hade samhälls på morgonen sen gick jag Emma, Linnea och Rebecca in till stan på vår 2 och en halvtimmes hål. Vi gick först och åt på dagobert, efter det blev det kollade vi runt lite på olika affärer. Hittade inget speciellt bara nya snoddar på bikbok. Sista passet var historia som blev väldigt kort den här gången för min lärare hade blivit sjuk. Kom hem vid halv 2 tiden och då gjorde jag mig lite havregrynsgröt med mosad banan och blåbär på det medans jag såg ett avsnitt av the vampire diaries. Ikväll får jag se vad som händer men det blir troligtvis bara att ta det lugnt. 

Måste fara någonstans någon dag och fota. Känns så himla tråkigt att fota här jag bor. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0