Bra dag

Dagen idag har varit så himla bra. Jag och Amanda vaknade vid sju tiden, då gick vi upp direkt och åt frukost. Efter det fixade vi oss lite innan vi gick till teknikens hus. På teknikens hus mötte vi upp halva klassen och provade på att sända nyhetssändning. Jag var meteorolog och läste upp lite nöjes nyheter. Det gick som det gick men kul var det. Slutade efter elva och då gick jag direkt till ica och köpte lite sallad innan jag promenerade hem. Åt min sallad och såg the vampire diaries när jag kom hem och sedan gick jag ut med hunden.
 
Ska nu plugga lite historia och bara ta det lugnt. Ikväll blir det troligtvis sista friträningen innan tävlingen annars får jag se vad som händer.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0