Sommarresan

Min sommarresa började med att för första gången flyga ner till stockholm själv. Allting gick bra förutom att jag var tvungen vänta på flygplatsen i sex timmar för den var försenad. Den skulle gå 16.50 men gick istället 22.00. När jag äntligen hade kommit fram mötte mina föräldrar upp mig på flygplatsen sen åkte vi vidare till uppsala, där var vi två nätter. I uppsala hälsade vi på min faster, åt en god räckmacka, cyklade runt i stan med mera. Efter dom dagarna fortsätte vi till nynäshamn och bokade båt till gotland. När vi hade kommit till gotland och sovit ett tag började vi leta camping. Vi for alltså tid helt plötligt utan att hade bokat någon plats på camping eller något. Men det gick även bra. Samma dag fick vi plats en dag på tofta och resten av dagarna bodde vi på nordestrand.
 
Våra dagar på gotland gick vi runt i visby, åt jordgubbar på bryggan, solade, var i högklint, såg på solnedgången, träffade en kväll min barndomsvän Moa med mera. Vi lämnade gotland efter en vecka. Påvägen hem snannade vi en natt vid högakustenbron och sen i umeå över helgen och gick runt på nolia samt cyklade runt i umeå. 


Kommer lägga upp bilder lite senare på botaniska trädgården. Det kommer inte bli idag, så håll utkik för det kommer komma någon dag!
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0