Crazy kids

Inget bra uppdatering här, men det får ni leva med. Inget roligt händer i mitt liv nu när det är skola. Idag hade vi sovmorgon till 12 så sov hos Josse från igår till idag. Vi drog direkt på willys efter skolan och handlade lite innan vi for till henne. När vi kom till henne beställde vi käk, åt lite gott och såg på pretty little liars och idol. Efter allt gottande bestämde vi oss för att vi skulle börja bli nyttiga och träna mer än vad vi gör. Så imorse blev det en god frukost innan vi drog till skolan och var där till fem. När jag kom hem åt jag lax med grönsaker, och nu sitter jag här framför datorn och ska snart börja med en psykologi uppgift innan jag sätter mig framför tv och ser idol. 

Vi älskar frukost, de är det bästa som finns enligt oss! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0