Bästa sommaren

Sommarlovet har bara flygit förbi. Imorgon blir det att fara iväg till skolan igen och träffa alla klasskompisar igen. Några har jag träffat under sommarlovet, men de flesta har jag inte alls sett. Så det kommer bli roligt att träffa alla igen. 

Under sommarlovet har jag hunnit åka och rott en råddbåt, provat köra bil, bastat på en bastuflotte, varit på min syrras bröllop, jobbat på ett äldreboende, varit borta i två veckor, varit i överkalix hos Josefin, sett " känn ingen sorg " på bio, kommit närmare Josefin, träffat Robin Stjernberg, varit på rixfm festivalen,varit en meter från Eric Gadd i en affär, träffat nya människor, haft ett förhållande,åkt limo, läst,varit på möhippa, tränat, fyllt 17 år, badat, varit på musikens makt, umgåts med folk, haft tjejkväll, fått en ny mobil, gått väldigt långt, träffat min barndomsvän, sett movits, asiktet, alla från rixfm festivalen och någon till, klippt mig, provat åka moppe, ätit blåbär från skogen, haft en fin men äcklig trollslända på benet, mått bra och massa mera saker. 
 
En kort sammanfattning på hela sommarlovet så har det här sommarlovet varit mycket bra! Något jag dock inte hann göra var att bada naken vilket jag och Josse skulle göra och fara till malung på dansbandsveckan pga att jag jobbade precis den veckan. Men, men allt hinner man inte göra även fast sommarlovet varade några månader. 

 
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Josefin

Vi får ta vårt bad nästa sommar! :p

Svar: jaa det måste vi verkligen :D
enlugnaremage.blogg.se

2013-08-18 @ 19:53:37
URL: http://ceciliajosefin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0