2 veckor kvar

Bara två veckor kvar av sommarlovet. Sommarlovet har bara flygit iväg. Först hade jag sommarlov i tre veckor, sedan jobbade jag i tre veckor och efter det blev det sommarlov igen. Först ville jag inte jobba andra perioden men det var faktiskt skönt att ha det mitten på sommarlovet så jag hann ha lov innan och efter jobbet. Plus så var vädret dåligt medans jag jobbade vilket var skönt så slipper man ha ångest att man sitter inne medans det är 25 grader och sol ute. 

Idag har vädret har legat på topp hela dagen. Började dagen med pretty little liars innan jag gick ut och solade. Lite senare på dagen cyklade jag till Malin och var där tills det var middag. Har tyvärr inte hunnit ladda in bilderna än på datorn vilket blir troligvis imorgon. Men det kommer komma någon dag denna vecka! Ska nog nu ta och gå ut en sväng innan jag hoppar i sängen och ser något avsnitt av pretty little liars. 

 
Bjuder på en insta bild som jag har lagt ut medans jag var borta, vill ni se mera så är de bara är klicka in på min instagram: lindakokkonen 
Kommentarer
Postat av: Josäfin Andersson

Snygg bild :D

Svar: Tack :D
enlugnaremage.blogg.se

2013-08-06 @ 16:27:49
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0