Mardrömsdag

På morgonen gjorde jag svenska nationella läsförståelse som gick helt okej. Ett tag efter hände något hemskt, min facebook blev hackad och någon har suttit och skrivit till folk. Så om du har fått något konstigt på facebook tidigare idag från mig så är det inte jag. Den förra tog hackaren bort så har gjort en helt ny. Kan också berätta att min hotmail har också blivit hackad så om ni har fått något konstigt mejl är de som sagt inte jag. När dagen äntligen var över for jag hem. Från jag har kommit hem har jag ätit middag och började nyss plugga till msk provet som är imorgon. Får se om det blir någon buggträning för mig ikväll kanske far dit lite senare isf. 

Kommentarer
Postat av: Hednin

Skit jobbig var nationella!

Svar: Joo de var den!!
enlugnaremage.blogg.se

2013-04-23 @ 19:43:06
URL: http://www.nattstad.se/hednin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0