Måndag

Igår kom båda mina syrror hit och åt påskmiddag och sedan en god påsktårta. Lite senare på kvällen umgicks jag med lite vänner sen sov Emma här. 
 
Idag for jag och familjen till farmor och farfar. Innan det stannade jag på Ikea där båda mina syrror och hannas kille var. Hittade två blomkrukor, gardiner och servetter till mamma. Efter det for vi vidare till farmor och farfar. Åt lite mat och var där ett tag sen blev det att fara hem. Kom hem vid fem tiden och från dess har jag inte gjort speciellt mycket. Sett Gossip girl och kollat på mina nya gardiner som jag ska stoppa upp när sommaren kommer. Resten av kvällen kommer jag endast att ta det lugnt. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0