Less

Så himla mycket i skolan just nu känns det som. Har filmens historia prov på onsdag, svenska nationella tal nästa vecka, matteprov uppgift till på fredag, en samhälls uppgifter jag har kvar från jag bytte, en halv filmanalys som jag har kvar från jag bytte. Sen tanken på alla engelska nationella som kommer nästa vecka får inte på bra humör, är nervös igen precis som jag var i nian men denna gång ett steg mindre. Sen är det är med betygen som läggs mindre än två månader. Ligger mycket " på gränsen till ett bra betyg" och det betyder att jag måste verkligen satsa den här sista tiden även fast min ork är på botten. 

Behöver nog inte berätta vad jag har gjort ikväll, det har ni nog redan listat ut.

Large
Imorgon börjar första svenska np. 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0