En kort sammanfattning av 2012

Sitter och tänker på år 2012 som är snart över. Det här året har både varit bra och dåligt. Jag gick äntligen ut grundskolan, firade min syrra när hon tog studenten, tillbringat en stor del av sommaren med min fina vän Emma, varit på gotland i två veckor och malung en vecka, träffat nya fina människor, fått mitt hjärta krossat, tävlat i bugg, mitt foto intresse blev större, skaffade min första systemkamera, fotat, gick några veckor på teknik, gått någon vecka på estet linjen, hjälp min syrra flytta, bytt rum till min syrras gamla, varit på dansläger, 3 veckor kämpade jag på mitt sommarjobb, åkt/kört skoter, badat, köpt ett objektiv, började älska the vampire diaries vilket jag kommer fortsätta älska nästa år med mera.

Jag är glad att det som har hänt har hänt för annars idag vet jag inte vars jag hade stått. Jag kanske inte hade t.ex. träffat vännerna jag har nu, provat på teknik linjen, gått estes nu osv. 
 



 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0